söndag 30 januari 2011

Impuls shopping

Idag blev det shopping på REAn, vilken inte var min plan när jag gick upp..! Jag hade tänk stanna inne, kanske ta en promenad. Men när mammi ringde och sa att det var söndagsöppet blev shoppingsuget för starkt. Så vi promenerade ner till stan. Måste säga att jag fick mycket för pengarna! Handlade för kanske 500?

9 par örhängen
Töjjare
Svart stickad tröja
röd o svartrutig midjekort jacka
Pyjamas
Två par trosor
Top
Tröja med hästtryck
Fem par strumpor
Ekologisk tygpåse
Det var verkligen skönt ute idag! Vår nästan...! Eller känslan av att den är på väg åtminstone. Och att röra på mig kändes inte fel heller så stilla som jag är på avd... Ligger ju bara i sängen..Imorgon är det ny vecka. Kanske nya besked också? Hoppas på det! Positiva vore ju inte helt fel då va ;-)
Dagens positiva:
Nya kläder :-D som kostade pengar iof, men det låtsas man inte om.


Min fina mamma


Vår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar