tisdag 8 februari 2011

Äcklig

Jag känner mig så äcklig!
Jag luktar svett och har inte bytt kläder sen vaket sattes in. kam inte sköta min hygien inför nån annan.. Mina tänder får lida också, vill inte borsta inför nån.. Rädd att de ska tycka jag gör fel..

Just nu är jag så fruktansvärt kissnödig! Fy fan!!
Jag måste snart kissa innan jag kissar i sängen.. Men jag kan inte föräns det är pågränsen att jag kissar ner mig. Imorgon ska de fråga läkaren om jag får va på toa två minuter själv.. Seriöst så måste han säga ja. Annars funderar jag på att sluta dricka.

Idag fick mamma och jag va i besöksrummet ensamma. Det var skönt. Hon fick även gå på toa med mig istället för personal. De reglerna hade de på bup, de hade även tvåminutersregeln både där och på beh.hemmet.
Jösses.. Läkaren måste säga ja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar