torsdag 3 februari 2011

DM forever

Depeche.. Hur ska jag överleva utan dem? Måste se dem en gång till! MÅSTE, de har varit med mig i många år. Jag har suttit i åtta-tio timmar i alltifrån -10 till 30 grader. Allt är värt det. De är värda allt! Aldrig att deras plats i mitt hjärta försvinner. De äger den föralltid.
När livet är som svårast, vad kan man alltid göra? Lyssna på någon DM-låt...!

Dagen har väl varit sisådär.. Har spelar lite spel idag med personal.
Resten av dagen har jag väntat och väntat på att mamma skulle komma!
Gjort vad som helst för att tiden skulle gå... Och när det var en halvtimme kvar, får jag ett sms att hon skulle komma 18. alltså helt plötsligt var det 1,5 timmar kvar i stället för 0,5 :(:(
Fy fan.. Gjorde mig arg, ledsen, sur, besviken...
Jag vet, överreagerade lite.. Men det blir lätt så.
Så mammi fick en stor dos av irritation över sig...

För övrigt så måste jag köpa "kill Bill 2"..!
Så jävla irriterande! Ettan är bara halva förbannade filmen! Jävla idioter som lurar mig så! Jag håller på att dö av nyfikenhet juh! Den var ju SKITBRA!! Trodde det skulle va bara blod ingen handling men nej nej! Den var verkligen BRA! Men jag måste skaffa del två! snarast! '
Så får jag gå ut imorgon är det vad som har prio 1!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar