onsdag 23 februari 2011

Hur svårt kan det va?

Jag blir så irriterad.. Hur svårt kan det va att skriva ett läkarintyg? Det är tydligen mycket svårt! Först fick jag besked att min läkare skulle komma om en och en halv vecka och skriva det då, ett litet problem bara!! Intygen måste va inne senast måndag! Jag tänker inte riskera att bli betalningsskyldig och inte få fortsatt ersättning.. Så det blir nu som tur är så att min läkare kommer nu på fredag i stället. Jösses.. Ibland blir man galen! Men om det skulle börja strula med försäkringskassan.. INTE kul..!!

har pratat lite med personalen att jag borde få börja gå ut snart. Så jag har varit ute i det fria en hel del innan jag flyttar. Och tillochmed sovit hemma någon gång iaf! För jag har sovit hemma nån natt eller två runt jul bara sen jag blev inlagd. Och det är stor skillnad att sova "inne" och "ute"! På behandingshemmet är det en sovande bara. Men det är ju ett tag kvar som tur är så vi kommer nog komma på bra plan hur jag ska flyttas över från piva till Skåne på ett bra sätt..!

Nu ÄNTliGEN! Igår röntgade jag magen för 7811 gången och var övertygad om att även denna gång få höra att sakerna i magen var kvar.. Men, inte! Efter nästan tre månader i magen! Nu är de borta och jag slipper röntga magen något mer :-D och jag har inte ens märkt att de försvunnit;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar