lördag 19 februari 2011

Vill mycket, stora drömmar..

Idag är depserate s. 6 skaffad! Istället för att jag och mammi ska kolla på olika filmer varje gång hon kommer ska vi nu kolla på den. Och jag har lovat! Att inte kolla på egen hand!! Ska verkligen försöka låta bli, vore ju lite taskigt. ;-)
Jag har legat och funderat på lägenhet, på att flytta till en egen lägenhet. Inreda den, skaffa kastruller, porslin och möbler. Fixa ekonomi själv, handla själv, städa och sköta hushållet.. Bli frisk och bo med Ebba och tusen andra djur och skaffa häst, kanske resa eller tom flytta utomlands ? Vad vet jag?
Men det är bara drömmar.... Som jag vet är så långt bort.. Jag känner att jag aldrig kommer nå dit, det känns nästan omöjligt, något jag aldrig kommer fixa. Men jag VILL!!! JZ vill få ett normalt liv..! Det gör så ont.. Att ena stunden drömma sådär och sen slår det mig att det är så långt bort. Så många år, så mycket att bli fri(sk) ifrån, så mycket att övervinna, hur svårt och jobbigt det kommer bli att nå till bara en pyttebit på vägen! Att det till och med är omöjligt. Att det ALDRIG kommer hända...

Ytterligare en dag har gått utan att beh.hemmet har hört av sig. Men det ser vi som positivt. För om han hade ett nej att ge skulle han ge mig de med en gång bestämdes... Nu när jag känner som jag gör.. Fan, ett nej skulle vara fruktansvärt..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar