måndag 28 februari 2011

Film är mitt liv

Jag vaknade på helt fel sida idag! Hade svårt att somna igår, och idag var det som vanligt dags att träffa u-c halv nio. Hon var här i tid och jag var görtrött! Så tillslut fick jag släpa mig ur sängen och träffa henne. Sur som en citron. Allt var fel, allt hon sa, allt om väntetid, allt om PIVA.. Allt! Men om en vecka är det vårdplanering. Och behandlingshem nr. 3 har kontaktats igen. Så nu får vi se om vi ska dit snart eller vad som händer. Innan vi hade träffat segesholm var vi faktiskts mer inne på nr. 3. Så det kan faktiskt va minst lika bra, eller bättre. De har tillexempel hästar och eget ridhus och ridterapi. Men vi får se.. Vänta och se... Gaah vänta hit och vänta dit. Jag hatar ordet vänta!
Efter samtalet gick jag och la mig igen och gick inte upp föräns ett.

Jag har iallafall fått varit ute två timmar idag. Jag och mammi var på stan. Gick till the phone house, mitt skärmskydd har gått sönder och jag vill ha hjälp med att sätta på det nya för det var minsann inte lätt! Men de hade inga just nu och experten att sätta på skydden var inte där ändå. Så jag får VÄNTA några dagar...
Shoppade lite på hm. Köpte en till hälften munkjacka, till hälften jeansjacka och två linnen. Var mycket nöjd över dem iaf. Hade två hundra kvar på mitt presentkort :-D
Sen fikade vi. Mysmysmys!
Och åkte till Coop. Jag älskar maxi, men har man inte maxi får det bli Coop. Därinne höll jag på att få en hjärtattack!! När jag går och kollar på filmer får jag se "heroes s. 4"!!!!! Jag hade nångång fått för mig av någon knäpp anledning att de la av med heroes efter säsong tre!! Vart fick jag den sjuka iden ifrån? Så jag var bara tvungen! Att köpa den! Jag ska snart lägga mig och kolla!
Imorgon kommer jag nog inte ansöka om perm. Jag är så jävla sugen på desperate, så nyfiken! Vi börjar ju närma oss slutet på säsongen och då är det ju som bäst. Har sett klart grey's, och sjuan har inte kommit ut än. Så jag måste VÄNTA! Seriöst, ta bort det ordet från ordlistan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar