onsdag 9 februari 2011

Myskväll..

Förtvivlan och gråt.. "Hur kan jag dö?
Hur kan jag dö!?!?!"
Tvåminutersregeln... Den var inte okej! Det var också ett misstag att jag och mamma fick va ensamma och att hon och jag gick på toa! Jag blir galen! Jag är så förtvivlad!
Jag orkar inte det här! Läkaren säger tydligen att när man har vak så är det vissa regler som gäller! Så är det bara! Men vadå ! Kan man inte anpassa reglerna utifrån de olika patienter det hsndlar om?? Jävla svin!
Det handlar inte längre bara om att jag inte ska skada mig. Det handlar minst (om inte mer) lika mycket om att visa vem som bestämmer! Att göra så det känns så mycket som möjligt så jag inte ska vilja skada mig igen...! så var det på bup ganska ofta. STRAFF!!
De bedömmer om vaket kan släppas varje dag. Bland annat utifrån hur jag mår. Men vafan jag mår ju sämre med vaket! Mycket mycket sämre...! Jag är så förtvivlad att jag inte vet vart jag sla ta vägen.. Att inte så gå på toa själv är så hemskt för mig. Men jag ska försöks samla mig mod till att klara av att ta på mig lite deo och byta skjorta imorn.
Jag är så JÄVLA äcklig

Mammi var här idag och vi hade film kväll. Med läsk och tuggummin och film! Mys.. Men det är bra skumt att ha det när det sitter nån i hörnet och glor..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar