måndag 7 februari 2011

Ytterligare ett negativt inlägg

Alltså... Jag har hamnat nånstans långt ner i nåt jävla kolsvart djupt hål.. Jag ser ingen utväg, jag ser ingen lösning. Det finns ingen framtid för jz.
Jag har träffat u-c idag. Hon och jag fick åtminstone träffas ensamma.
Men mamma och jag hade sällskap med vakande personal. Vi kollade på "grown ups" men datorn laddade ur så vi får se klart den imorn.
Jag skulle ge vad som helst för toabesök med stängd dörr!
VAD SOM HELST! Men det skiter de i! Jag ska straffas! Jävla fan...!
Idag skickades en ansökan iväg till ett beh.hem. Men jag vill egentligen inte till ett hem. Men vad har jag annars för val?
Så jag måste... Men jag vill fan inte sluta skada mig..
Jag vet att dessa tankar inte är OK men jag vill ut i det fria igen så jag kan skada mig mer eller dö.
Jag pallar inte mer.
Men just nu skulle jag kunna ge vad fan som helst för två jävla ensamma minuter vid varje toabesök. Inte för att kunna skada mig, för att i lugn och ro kunna göra det toabesök är till för!!
Väldigt många i personalen har ingen som helst förståelse för att det är svårt för mig att kissa inför nån annan. De tycker "det är väl bara att kissa!!!".
När jag sitter och gråter och gråter för att jag är så himla kissnödig men det går inte att kissa.. Så säger de "men Julia, underlätta för dig själv! Gå och kissa! Gör inte saken värre än vad det är!"
Ingen som helst förståelse jävla idioter för fan. Jag hatar så många just nu!!!!!!! FY FAN!!!!!
Mina olika världar (kan man väl kalla dem för), de är mitt liv för tillfället;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar