fredag 11 februari 2011

Falskt hopp

Jag känner mig så lurad! Så jävla lurad!!!!! Vaket är kvar till måndag och jag har inte pratat med läkaren... Men grejen är den att personalen har gett mig falskt hopp varje dag. De har pratat med mig dom om vaket kanske kunde släppas efter de pratat med läkaren. Att det åtm.instämde ska prata med honom och den får man se.
Men läkaren har hela tiden typ vetat att det ska finnas kvar över helgen. Att han redan bestämt sig, inte att man tar det dag för dag. Personalen har luddad in meningar och inte sagt den riktiga sanningen rakt ut! de kanske trodde att de var snälla genom att göra på detta sätt men att bara säga den hemska sanningen rakt ut från början hade fan vart bättre än att gett mig falskt hopp varje dag....

mammi var här idag och vi tittade lite på film och hade mys En stunds mys och så i all förtvivlan och mörker.. Hon köpte lite nya filmer åt mig men en av de vi tittade på var en av de sjukaste jag sett. "drag me to hell" tror jag den hette.. Helt sjuk xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar