torsdag 10 februari 2011

Smör i huvet

Vaket är kvar. Min läkare jobbade inte idag och han som jobbade i stället ville inte ändra nåt. Personalen tyckte att jag borde prata med läkaren själv, säga allt det jag säger till personalen till honom personligen i stället. Så skulle det nog va lite större chans att vaket släpptes trodde de. En jävla personal sa till mig att hon inte va säker på om det nånsin skulle släppas. Jävla idiot!

Vårdplanering på måndag, med soc, vpm, piva, mamma och jag. Mycket skulle tydligen handla om betalningen av behandlingshem.
Och på tisdag kommer behandlingshemmet vi skickade ansökan till i veckan till mig. Känns sådär... Vill dit men kanske inte av de rätta skälen.

Idag har jag klarat av att byta ALLA mina kläder! Så det känns lite bättre iaf. Men jag luktar sår. Personalen vill lägga om dem (det är något jag hatar för jag måste bl.a. Dra ner byxorna) men så länge jag inte får ett piss av dem får de inget av mig heller..!
Men mitt hår. Det är nästan som ett smörpaket. Personalen säger de kan tvätta i handfatet men jag fixar inte att de tar på mig! Att de tvättar mitt hår!
Ikväll ska jag fan klara borsta tänderna! Måste känns det som.. Det känns ganska äckligt :-(..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar