torsdag 24 februari 2011

Studiebesök

På söndag ska hela familjen åka till Skåne! Mammi, pappi, syster och jag ska hälsa på segesholm. Vi åker redan runt åtta på morgonen, tar ju några timmar med bil. Ska bli intressant, jag tror att jag kommer jämföra väldigt mycket (det mesta) med mitt förra behandlingshem. Typ utan att ens tänka på det. Just nu är det fullt, jag står näst på tur. Har jag tur blir det att jag kan flytta om nån månad, otur flera! Typ till sommaren.. Och blir det till sommaren, vet jag faktiskt inte hur man ska lägga upp allting fram tills dess. Jag vill ju inte sitta på PIVA i flera månader till. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt, att platsen blir ledig tidigare.

Mammi och jag har haft filmkväll mitt på dagen idag. Mys säger jag!

Jag har redan duschat idag men jag måste få upp värmen i kroppen! Känner mig som en isbit! Fy fan!! Flera lager filtar och täcke hjälper sådär. Men snart är det fika. Får hälla i mig nån liter hett te ;-)

1 kommentar:

  1. Skönt att du äntligen fått reda på något om behandlingshem =) / Skruttanekblad@live.se

    SvaraRadera