söndag 20 februari 2011

Rädsla

Jag håller på att bryta ihop! Eller om jag inte hade kämpat så hårt för att inte visa något, hade jag hållit på att bryta ihop. Men jag är bara så jävla rädd..! Jag vill inget annat än att få det där jävla beskedet, men jag vill så inihelvetes inte få det om det är ett fel besked.! Hur fan ska jag hantera det? Då måste man sätta igång och ringa och ta kontakt med det (som det såg ut innan) tredje, och sista behandligshemmet.. Och börja om! Jag orkar inte!
Men det är fortfarande bara söndag och två (nästan) ett dygn kvar tills han senast skulle höra av sig..
Men att inte knäckas av detta.. Det är inte lätt.
Jag tror att u-c kommer imorgon.
Och mammi som vanligt, idag kollade vi på fyra avsnitt :-D
Jag saknar våra älskade kattungar.

2 kommentarer:

  1. Du kommer klara detta. Någonstans har du viljan och är starkare än vad du tror. Läst igenom hela din blogg och du förtjänar ett bra svar..Kramar Erica

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir ett bra besked du får. Och om inte, att det blir något annat som kan vara bra.
    Fast hoppas mest på detta då du verkar tro att det skulle vara bra.
    Kramar

    SvaraRadera