söndag 13 februari 2011

Ingen koll!

Ja.. Livet i helvetet rullar på.
har brännt mig ett antal gånger men det var/är behövligt..
Mammi kommer varje dag och vi har "filmkväll". Lätt dagens höjdpunkt! Nu har vi lärt och ignorera personen i hörnet ganska bra!
Men imorgon hoppas jag verkligen på någon förändring runt vaket.. Obevakade besök, egna grejer o kläder, på toa själv (om jag får välja så är detta prio 1!).. Något.
Mina sår är omlagda, det blev så vidrigt att inte ens jsg stod ut! Det var så jävla äckligt! Det luktade fruktansvärt och fy helvete va förbanden var äckliga.. Fy fan!

Imrogon skulle det vara vårdplanering. Trodde jag men ingen vanlig. Det är bara jag, mamma, u-c och min LSS-handläggare (förstår verkligen inte vad hon ska va med för?!

Jag börjar mer och mer acceptera tanken med detta behandlingshem! Det kan nog bli bra ändå.. Faktiskt, jag tror jag kan trivas där. MEN jag åker som sagt inte dit för att sluta skada mig.

Tanken gnager sönder min hjärna! "vad väger jag?"
Jag kan inte få ett hum om det med mina speciella "vikt/mätkläder", jag kan inte väga mig hemma, inte spegla mig i fred eller "ta mina mått" med hjälp av händerna. Har vissa punkter på kroppen jag kan få en liten uppfattning iaf, men den metoden är osäkrast..
Jösses.. Jag håller på att bli tokig av att inte veta.
Men just nu känner jsg mig tjock och äcklig pga av äckelveckan.. Uscha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar