måndag 21 februari 2011

Det är tisdag imorgon



jag saknar henne. Jag vill va med henne. Imorgon ska hon klippas, på salong. Min prinsessa ska bli den finaste hunden som finns. Hon blir så lycklig när all päls och tovor försvinner. Hon blir så glad. Jag önskar jag kunde vart där och sett den lyckan. Det är värt varenda krona det kostar, men tänk om jag kunde fått se min älskade bli så lycklig. Först är hon rädd, vill inte, skakar och gör allt hon kan för att komma undan. Men hon vet ändå att hon tillslut hamnar på klippbordet. Och fastän hon vill hugga av vartenda finger frisören har gör hon det inte. Det brukar gå bra! Bara frisören är tillräckligt bestämt så får hon behålla alla sina kroppsdelar. Hon är så duktig, Ebba. Jag älskar henne så.
Imorgon är det "den" dagen... Fy fan.. Jag mår så illa att jag nästan kräks.
Någon kanske tycker att det inte är "hela" världen, beskedet. Men det är nästan det. Det är nästan hela världen. Det är min framtid. Mitt liv. Min väg till ett bättre liv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar