torsdag 17 februari 2011

Äntligen!

Jag är ren!!! Skrubbad och tvättad, jag luktar gott och håret är fluffigt. (men tovigt) det var så skönt att ställa sig i duschen! Men jag fick tvätta håret typ tre gånger för det var så skitigt, det var nästan en månad sen det blev fluffigt..! Fy fan! Jag har bytt till rena kläder och jag känner mig fräsch!
Min far har varit här idag! Och gissa vad han hade med sig till mig? Mina älskade GREY'S! S. 5 och 6. Det är nog den bästa serien just nu. Jag kan verkligen bli fast, drömma mig bort, bli kär i karraktärer, fantisera och inte tänka på något annat än grey's !
Jösses.. Att få leva i deras värld. Deras värld blir min verklighet på nåt sätt, eller det jag önskade var min verklighet ;-) Det jag ser är inte påhitt, det känns verkligen inte som det.. Jag blir besatt..
Svårt att förklara xD






Nej det är inget monster.. Det är min far som ska åka moppe ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar