tisdag 1 februari 2011

Vad ska jag göra ?

Jag vill skrika
Jag vill gråta
Jag vill slåss
Jag vill kasta saker
Jag vill skada mig
Önskar jag kunde somna för evigt

Jag fattar inte hur jag ska kunna fortsätta leva. Jag har ju inget liv ändå! Jag har ju inget liv...! Mitt liv försvann hösten 2007 och har inte kommit tillbaka efter det. Det har varit på g att göra det några gånger men nej.. Inte, och nu är det borta för evigt känns det som.
Men vad ska jag ta mig till? Jag vet inte.. Hur jag ska orka! Jag vill ingenting eller bara det ingen annan vill.. Nästan..
Släpp mig fri och låt mig gör vad jag vill..!
Min hund.. Jag har svikit henne!
Min familj orkar inte med mig längre.
Vägrar ha mig boende hemma
Säger att nu är det nog!
Men jag kan inte !!
Jag vill inte!
De förtjänar ett normalt liv och för att få det måste Jag inte bo där. Annars försötr jag ! Sabbar andras liv. Men jag förstår så klart min familj efter allt jag utsatt dem för. Jag är tacksam för att de orkat så länge de har ändå
Jag förstör...

Ta bort mig!
Radera mig...!

Jag vet att antingen kommer mitt skärande av misstag ta död på eller så kommer jag medvetet ta död på mig. Jag vet det.. Jag har ingen framtid. Och inget liv att förlora..! Förihelvete...

Förlåt för ett ganska fult inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar