fredag 4 februari 2011

Kill bill 2

Idag har det hänt lite iaf..
Har pratat med chefen på avdelningen. Tydligen har personal kommit till henne för att de tyckte det var en hemsk eller jobbig upplevelse när jag skar mig. De vill inte att det ska hända igen och är oroliga att det ska gå illa eller nåt sånt. Hon tyckte bara att jag skulle veta det och inte vill jag att folk ska känna det.
Inte för att låta som en riktigt egoistisk skitstövel men jag tänker inte avstå från att skada mig för deras skull! behöver vill jag skada mig så kan kommer inte tanken på någon annan kunna stoppa det
De vill så klart inte ha in vassa föremål på avd och ska vara lite nogrannare med att kolla min väska och sånt.
Sen ska personalen försöka göra nåt med mig varje dag. Spela spel eller se på film eller nåt. Vet ej om jag vill det men de såg det lite som "social träning". För u-c och jag ska jobba med det visste dem! Och jag har inget minne av att jag brättat det men jag hoppas jag har det för jag trodde att det vi pratade om stannade mellan oss om inte jag valde att berätta det!

Har fått börja gå ut igen så idag har vart hemma. Har ätit lite.. Och bakat och gosat med katten, som skriker hela tiden. Parningsläten eller vad man fan det kallas xD

Läget för stunden växlade och blev från bäst till mindre bra.. Filmtajm!! Kill Bill 2 är nu köpt. Distrahera och träng bort det dåliga!

Iphonen har jag haft kul med idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar