söndag 27 februari 2011

Underbart och mindre glada besked

Idag har jag varit och besökt ett underbart behandlingshem! Jag vill så gärna dit. Det var så fint, lagom stort, verkar bra det man vet om det.. Men just nu är allt förjävligt.. Fick reda på att flickan som skulle flytta kommer stanna. Så i värsta fall, ingen plats föräns efter sommaren. I höst... Men jag kommer tacka JA, så jag står näst på tur in. Men vi kommer kolla närmare på andravalet samtidigt. Men känns det inte lika bra får man inte frestas att säga ja bara för att komma bort från PIVA. Efteråt var jag hemma en stund. Och nu är min mage mycket mycket full. Har inte fått så mycket på en och samma dag i magen på väldigt länge. Fy tusan..

Fick iaf träffa min bebis! Jösses, det var lycka från bådas sida! Saknar henne så. Kan ju va värt att vänta på segesholm för att ha möjligheten att ta dit Ebbisen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar