måndag 14 mars 2011

Älsklingen min

Idag har jag fått ett besked från soc. En utredning ska/har startas och en handläggare därifrån kommer och träffar mig inom två veckor. Positivt!! Det blir nog Västervik där hem nr. 3 ligger istället för skåne där segesholm är.

Jag är anmäld till en annan ridgrupp! På en ridskola med islandshästar! Gruppen har inte börjat än, det är i början av april som den startar. Jag ser verkligen fram emot det! Och jag hoppas rida några par gånger innan jag flyttar!
Jag har också bestämt mig för att försöka få plats i min gamla ridgrupp på ridskolan jag rider på. Den jag rider i nu känns helt enkelt för svår. Jag hoppas jag kan "hoppa ner" till den jag red i förut, bara de har plats borde det inte vara nåt problem?

Idag har jag varit hemma och ägnat mycket tid åt min bebis! Vi gick in till stan och uträttade lite ärenden och på hemvägen gick jag in och köpte kassler till henne. Vadå bortskämd? Testade ett av de nya kopplerna jag köpt. Mycket tjusigt på prinsessan. Organiserade lite med ben och godissorterna hon har hemma. La i burkar och så. Hon borde egentligen ha en egen lite. Byrå i hallen med koppel och godis och sånt ;-) Längtar så tills jag får egen lägenhet och det blir hon jag på riktigt! Så jag kan bo med min tvillingsjäl och bevisa att jag klarar att ta hand om henne aldeles själv och aldrig lämna henne igen! Ge henne all den kärlek jag har att ge! För det är verkligen hur mycket som helst!!!! Hon är mitt allt!

Älsklingen min!

Vi klädde oss matchande idag ;-)

Det nya kopplet. Först tyckte jag det var för hårt för Ebbisen men det är faktiskt ganska gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar