söndag 13 mars 2011

Gekås lika kul som Liseberg? Aldrig!!


Idag åkte mammi och jag till gekås. Och jag köpte INGA ridkläder alls xD yeay för mig. Blev en hel del filmer! Men inga boxar. Och lite grejer till Ebbisen så klart. Och lite grejer till Iphonen, lite "kläder" till den och en billaddare som kostade 150 mindre än på Elgiganten! Och en massa pepsi och annat onödigt och nödvändigt ;-)
Men det var ganska lite folk. Seriöst, det är fan sjukt. Gekås har blivit galet galet galet !!! Folk åker typ till Ullared istället för Liseberg! lika mycket nöje? Det vette fan xD

jag har gjort en tankebok. Det är inte en dagbok, det är en bok med tomma vita sidor att klottra, skriva, rita m.m. Göra det första som dyker upp i huvet. De tankar som inte borde vara inne och besvära mig, ska hamna i min tankebok. Eller om jag bara känner för att rita eller måste komma ihåg att köpa hundmat..;-)
"inga tankar är för dumma
Inga ord är för fula
Inga meningar är för fel eller hemska
för att skrivas ner"
Så står det på första sidan. Ibland skäms jag över mina tankar och "vågar" inte skriva dem i min dagbok... Dumt, jag vet.. Men allt är OK i tankeboken! Och INGEN får titta i den. Eftersom vad fasiken som helst kan stå i den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar