fredag 4 mars 2011

Rädslan ska inte få vinna! Jag ska rida imorgon

Jag är så trött nu.. På livet, så jävla trött på mitt liv. Vet ingenting.. Vart jag ska. Eller jag vet vart jag ska, det är bara ett halvår kvar dit om hem. Nr 3 inte är bra eller vill ta emot mig. FAN FAN FAN
Tror någon seriöst att min motivation kommer finnas i mig i ett halvår? Den börjar redan försvinna.. Den lär ha försvunnit sen länge när det väl är dags att flytta till segesholm. Om inte, förstås, mellantiden blir nåt bra och genomtänkt. Något jag vill och tycker om så gjädjen finns kvar i mig och jag inte blir sämre med tiden. Men vad kan det vara? Det är det som måste kluras ur...

Idag åkte jag och mammi till en affär som heter Karlsons, det är typ som gekås men litet. Handlade lite strumpor och leggings och sånt och småprylar och en ubersnygg resväska som jag fick till halva priset. Det stod 149 och jag var bara tvungen att ha den men när jag betalade blev det 289, gick tillbaka och då visade det sig att skylten var gammal men eftersom den stog kvar fick jag väskan för 149. :-D
Imorgon är det ridning! Har inte ridit på över en månad. Är rädd att gruppen ska ha kommit långt på alla de lektioner jag inte varit där och jag hoppas verkligen det inte är hoppning! Och jag hoppas jag får en snäll/bra häst! En mjukstart! Är skiträdd och vill egentligen inte.. Men jag måste, för egentligen vill jag men rädslan gör så dumma tankar så jag inte vill. Går jag inte imorgon kommer jag inte kunna gå nästa vecka, och inte nästa, och nästa osv... Så jag SKA!

min kropp är som en jävla isbit och jag kan fan inte hålla värmen. Fick stå och nästan skålla mina händer och handleder för att få upp värmen. Händerna blev röda och varma, har hört att om man värmen sina handleder värms hela kroppen upp för man värmer sitt blod. Vet inte om jag blev varm i hela kroppen men händerna blev iaf väldigt varma och det gillades mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar