lördag 12 mars 2011

Fy FAN! Det gick helt åt skogen

Ridningen gick åt helvete! Det slutade med att jag red in i mitten och väntade tills lektionen var slut och det var dags att avsluta. Min häst lydde inte, jag förstår inte vad jag gör för fel!!!! Och min ridlärare... Hon är hur gullig som helst men hon ägnar ingen tid åt mig under lektionerna nästan. All tid går åt att korrigera och instruera de andra ryttarna, de som kan och passar i gruppen. Men jag, jag rider runt på hästen för att det är lite roligt.. Jag vill inte bli bättre. Jag känner så ofta att jag rider i en för svår grupp, att de andra ligger långt före mig. Om det är så, är det bättre att min lärare säger det till mig! Inte låter mig misslyckas, gång efter gång. Jag tänker inte rida nästa vecka.... Jag vill inte... Och det är inte bara för att jag är så jääääävla dålig! Nej, inför varje lektion måste jag alltid se till att få i mig ganska mycket energi. Och går det åt helvete är det fan inte värt det.
Men jag och mamma hämtade älsklingen efteråt! Åh, min bebis!! Så vi ringde avd och frågade om jag kunde få va hemma en extra timme, och det gck bra! Vi bakade hemma. Mysmysmys.
Imorgon är det tävligar på ridskolan, ska kanske åka och titta. Annars kommer mammi och vi ska titta på film antar jag. Spela spel :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar