torsdag 17 mars 2011

Det ska bara bli BÄST

Imorgon är det äntligen fredagen jag sen julafton väntat på!!The Ark! Yeaaaaaay! Lycka! Jag ska även få nattperm! Min första tror jag. Ser så fram emot det! Blir hämtad 12 och lämnad 24 timmar senare. Underbart eller vadå?
Först ska vi hem och fixa oss, jag och mammi. Sen åker vi och handlar lite res"mat" till mig.. Energi! En konsert är påfrestande och jobbig för kroppen. Men denna kommer antagligen vara ganska lugn. Om man jämför med de värsta jag varit på så är denna konserten mini som jag fattat det. När vi handlat åker vi vidare till Göteborg! Vi ska gå runt lite i stan, fika och ha trevligt innan det är dags att gå mot trädgårn.
Vet inte riktigt än vad jag ska ha på mig. Kanske hittar jag nåt tjusigt när vi går i stan?
Imorgon SKA bli det bästa på länge! Det ska ha vart värt kämpat för. Det ska bli BÄST! Jag och mammi ska ha det bäst!

Har vart hemma en stund i kväll. Jag och mammi lagade middag för Elina kom dit idag. Jag och Ebbisen gick och mötte henne vid bussen. Då kände jag verkligen att fram tills jag flyttar vill jag va med älsklingen. Så jag ska försöka för att få försätta få gå ut. Träna trix och gå promenader, gosa och busa. Så mycket jag bara kan innan jag lämnar henne på ett tag :-( det... Det är värt att kämpa för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar