tisdag 22 mars 2011

Ännu en dag avklarad

Har vart hemma en sväng.. Bakade bröd.
Soc har inte hört av sig, nu har det gått (snart) en och en halv vecka.. De skulle höra av sig inom två annars skulle vi höra av oss. Slår vad om att vi kommer få höra av oss. Posetivt är att jag nog ganska snart kommer få en person från LSS som jag kan gå ut med dagtid några dagar i veckan fram tills flytten.
När och vart den jävla flytten blir.

Försöker förbereda mig mentalt för ridningen på torsdag. Bytte grupp och det är första lektionen. Känner att jag inte kommer fixa att gå.. Sen är det nästa ridlektion på den nya ridskolan att klara gå på. Fan! Min rädsla och ångest får inte göra så jag inte klarar att göra det underbaraste jag vet. Vara med hästarna. Jag SKA! Men det känns inte som om jag kommer kunna gå på torsdag. Får ont i magen redan nu när jag tänker på det.. Men annars får mammi dra mig till stallet för när jag väl är det ganska lungt. Då vet jag precis hur jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar