måndag 28 mars 2011

jag inte ens vågar ge det en chans

Mitt möte med u-c i morse är väl halvklart. jag var sååå trött. Jag har sovit jättemycket idag, men det är väl inget negativt med det. pratade lite om ridningen. Jag har typ slutat på kvarna nu.. Ångesten det ger mig är typ större än glädjen jag får. Men Kanske är det annorlunda i den gruppen jag bytt till, annan lärare, annan nivå, annan grupp, men jävla fega idioten jag är vågar inte ge det en chans. Jag älskar hästarna så.. Dumma rädsla, jag vill ju egentligen, men den får mig att inte vilja alls!
Mammi var förbi med lite grejer, men hon stannade inte som jag bestämt. Hon hade lånat 8 hästböcker till mig. Och när jag läst klart dem har bibblan tusen till tydligen..
Ikväll är det ett av mina favvoprogram på tv, "en unge i minuten". Det tycker jag är bra. Lipar lite varje gång på köpet också, jösses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar