tisdag 8 mars 2011

Ny frisyr

dagen har vart både bra och dålig... Jag har vart och klippt mig. Hon plattade det efteråt, men här inne har jag inte min plattång. Så jag undrar hur det kommer se ut när mitt hår torkar. Jag duschade precis.. Fikade med mammi efter det.. Mysmysmys.
Fan, jag måste va den tråkigaste kund en frisör kan ha. Inte ett ord säger jag. Jag säger hur jag vill ha det när hon frågar. Sen är det tyyyyystnad ;-) men fan, en gång när jag och en personal från kulan åkte till frisören och skulle beställa tid frågade frisören personalen vad det typ var för fel på mig! Och typ "hallå! Hallå! Kan du se mig i ögonen eller!!" när jag gjorde allt jag kunde för att hennes jävla desperata, galna försök att få ögonkontakt skulle misslyckas. Idiot..

Och nu sitter jag med ångest.. Jag är bara så Äcklig.. Fy fan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar