lördag 26 mars 2011

Köpstopp

Idag var det långperm igen. Har vart borta från avdelningen i sex timmar! Har hunnit med mycket..!
Jag har köpt nya skor och en födelsedagspresent till syster som jag vill ha lika dan men annan färg. Törs inte skriva vad det är, men det är nåt fint! ;-)
Vi gick en långpromenad längs strandpromenaden och runt kusthotellet med puppan. Hon har blivit mycket duktigare nu när vi möter andra hundar. Hon gjorde inte ett endaste... Ska man kalla det utfall? Men vi tränar mycket på det och det hjälper så det är kul att se. Vet ej om vi gör på det "rätta" sättet men vi ser ju att det blir bättre så skit samma ;-)

Bortsett från dumma tankar jag attakerat mig ständigt och "sagt" så mycket skit.. Det har varit jobbigt idag. Så har jag haft en ganska bra perm. Och imorgon blir det en lika lång. Pappa körde ALLA mina kläder som jag hade där till mamma och när jag såg hur mycket jag har... Så blev det en chock! Så imorn blir det att va hård mot sig själv. För kläder ska kastas och skänkas bort. För av alla kläder jag har är det en väldigt liten del jag faktiskt använder. Men jag slänger ALDRIG något, har inte gjort det på år, men köpt.. Det har jag gjort ;-) Och det är KÖPSTOPP på ett tag när det gäller kläder som jag inte behöver utan bara "vill ha".





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar