söndag 20 mars 2011

Jag tycker inte jag förtjänat LPT just nu!

Det var mycket jobbigt att komma tillbaka efter permen igår. JAG VILL INTE VA PÅ PIVA MER! Jag förstår egentligen inte varför jag måste va det. Jag har inte skurit mig på någon månad nu ju...! Fan.. VARFÖR!?!?!? Jag känner inte för att va på en förbannad avdelning mer! Behöver jag det? Är jag så infekterad att min familj inte klarar mig och min sjukdom mer? Just nu sköter jag mig för fan ganska bra! Så vad har jag gjort!? Varför är jag så hemsk? Är det så hemskt att få höra "jag har skurit mig" eller hitta blodspår hemma? Ja... Nu är jag självisk.. Det är klart det är hemskt att hitta sin dotter trasig eller medvetslös .. Eller få höra att "nu har jag gjort det igen". Men nu.. Nu sköter jag ju mig!!!! Jag ska prata med läkaren imorgon. Han kan för ihelvete inte lpt på en patient som sköter sig så bra som jag gör nu! Jag vill inte flytta hem till mammi samtidigt som jag inte orkar med Piva! Jag måste verkligen ut igen! Skrivas ut, och mammi ska överväga saken. Om jag har boendestöd på dagarna när hon jobbar. Alltså, fram tills jag ska till behandlingshemmet. Men mammi vill säger hon, så även om jag inte vill för jag vill att min familj ska va fri ifrån mig, så är det bara en kort period.. Och hon vill, och jag vill sååååå bort från PIVA! Och jag vill ju hem men inte infektera.. Men min syster är iaf hos min far nu, och min far ska jag inte bo hos.. Och som sagt, en kort period. Om mammi anstränger sig ska jag oskcå kunna göra det tror jag..
Rädda mig !!! Fy fan för psyk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar