lördag 5 mars 2011

Mina ben är potatismos

Jösses! Idag höll jag på att dö! Seriöst ;-) jag var verkligen sktnervös inför ridningen! Men det gick fanimej super om man inte jämför med övriga gruppen. Utan tänker på att jag missat fyra lektioner, inte rört mig så värst på nån månad, inte äter så mycket just nu, inte är så jävla duktig! Så jag tycker jag var duktig idag! Fick en mysig häst, som jag känner ganska väl. Och det var inte hoppning! Men Gud vad han fällde! Jösses.. när det var tjugo minuter kvar på lektionen var mina ben darriga och jag hade blodsmak i halsen och flämtade som en jävla hund ;-) mina muskler har försvunnit tror jag pga så mycket stillasittande eller så har de somnat xD vaknar igen när jag börjar röra på mig varje dag. Men jag stog ut, i hela 60 minuter sammanlagt. Efter lektionen skulle en tjej ha honom, så jag fick tyvärr inte fixa med honom. Men det kanske var lika bra för jag vinglade fram och tillbaka, benen var som gelé xD hahaha jag kommer fan inte kunna gå imorgon!

Jag tänker på att skada mig helahelahelahela tiden. Men jag ska på konsert den 18 mars. Så jag ska seriöst inte göra ett piss innan dess. Har jag koll på maten så borde det gå ganska okej att klara det iaf? Det är ju för fan The Ark! Deras sista turné innan de ska lägga av :-( tyvärr. Så ingen chans i världen att något händer. Jag får stanna på avd. Om jag känner mig osäker på mig själv helt enkelt, gå ut de dagar jag känner mig bra! Säker på mig själv och VET att inget tas med tillbaka in! (men en totalgaranterad 200% säkerhet finns såklart aldrig.. Något kan ju förändras i skallen, jag är galet impulsiv ibland liksom. Men om ingey händer som förändrar något på en sekund i min skalle så kan jag nästan garantera)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar