fredag 18 mars 2011

Det blir aldrig som man tänkt sig

Alltså... Konserten var inställd! Jag var så peppad när mammi hämtade mig! Och hon med. När vi kom hem gick vi in på trädgårns hemsida och får se att konserten är inställd. I ett kort ögonblick stod vi som paralyserade... Men i stället för att deppa ihop bestämde vi oss för att permen skulle va som det var bestämt, till imorgon. Och att vi skulle åka till Gbg iaf. Så det blev en liten shoppingtur istället.

Jag köpte:
Munkjacka
Två linnen
Skor
Två leggings
Stor svart klänning
Kortärmad tröjja
Tjol
Mjukisbyxor/leggings
Vi fikade även på mitt absoluta favvocafe Fröken Olsons.


Thesojalatte, gott gott gott! upptäckte en ny affär, monkey, med udda kläder med en megabillig avdelning! Typ 40 kr plagget :-D
Konserten är den tredje april istället. Jag är inte glad över det. Jag måste se till att sköta mig lite till..
Ser iaf fram emot att sova hemma! Ikväll ska vi hyra film och mys för första gången på mer än fyra månader. Ingenting får hända ikväll/natt. Ingenting SKA hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar