onsdag 9 mars 2011

Bon appetit

Fick veta idag att det är strul med försäkringskassan! De är fan inte kloka. Nu har de hört av sig och sagt att jag inte lämnat in nåt läkarintyg och om det inte är inne innan mars är slut får jag avslag! Men grejen är den att min far lämnade det personligen till en handläggare som skulle lägga det på min handläggares skrivbord. Och denna person som tog emot i tyget för att lägga det på skrivbordet intygar att han gjort det.. så vart är det? Får jag avslag pga av detta är det ju deras fel! Då blir jag vansinnig! Men ska lämna in ett nytt så löser det sig säkert.

Min läkare och hem nr. 3s läkare har pratat, och de kan ta emot mig som han sa. Nu är det bara att få soc att jobba på så snabbt som möjligt! Så jag kommer härifrån!
Jag ser många fördelar med detta hem jämfört med hem nr2 (segesholm) och tvärt om. Så även om det nu inte blir segesholm som jag vill till, så kan det nog bli bra ändå!
Upptäckte att min frsör inte klippte min mittbena i mitten! Gaah! Får se om det går att lösa genom att kamma, att det blir lika långt ändå på båda sidor.. annars får hon klippa iordning det gratis! Men för övrigt är jag skitnöjd! :-)

Idag bytte jag ut min garderob här på PIVA. Tog med alla kläder hem och tog med nya tillbaka.
Sen spelade jag och min mamma ett nytt spel jag köpt. Hur kul som helst! Matfrågesport!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar