onsdag 23 mars 2011

Mysig "lång"perm

Har haft "långperm" idag. Från 14-19. Skönt att komma bort en lite längre stund. Träffade både syster och min älskade vovve! Och mammi såklart. Var en sväng i stan och jag klarade av att gå in på hemmakväll och komma ut därifrån utan en endaste grej! Brukar alltid köpa någon box eller film eller nån dricka. Alltid något, men inte idag. Duktiga jag. Skulle kolla om de fått in grey's 7 men ickesanicke! Vill fly in i min älskade drömvärld, min verklighetsflykt.. Få veta vad som hänt mina "vänner" efter skottdramat. ;-)

Imorn lär det inte bli nån ridning.. Jag har sån ångest och är så orolig och så rädd..! Fan.. Så jävla rädd.
Får nog bli så att jag slutar på kvarna och börjar på ny ridning när jag flyttar i ny stad. Men jag vet inte.

imorse märkte jag hur beroende jag är av min ihpone. När jag vaknade hade jag ingen internetåtkomst och höll på att dö ;-) men sen efter en timme var det normalt igen. Tur det, jag fick lite småpanik.

Så underbart att vara med älsklingen idag!! Hon är så underbar och fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar