söndag 20 juni 2010

Bonusnatt!

YEAH jag fick en bonusnatt! De har platsbrist på avdelningen, så jag får stanna hemma en natt till. Ska va där 0800 i morgon för U-C kommer dit vid halv nio. Sen skulle de skynda på ronden så jag får mitt utskrivningssamtal så fort som möjligt. Så imorgon blir jag FRIII!
Har ännu inte bestämt om jag ska va hos mamma eller pappa till imorgon. Men det lutan åt mamma. Jag måste ta mig till PIVA imorgon själv, och vi bort kanske 10-15 minuters promenad därifrån. Så det är enklast.
Jag har hittat ett sätt att föra över musik till mobilen, skiten fungerar ju inte på "normalt" sätt. Jag sätter i minneskortet i kameran. Smarta jag. Men skiten krånglade så jag har ägnat flera timmar åt skiten men nu äntligen har jag musik på telefonen plus spotify förstås..

Funderar på att färga håret.. Vet bara inte vilken färg det ska bli.. Rött kanske. Jo, nån annan färg än blond iaf. Nu ska jag duscha och sen åka och sen köpa hårfärg. tror jag iaf..
Nu längtar jag som inihelvete till ridlägret alltså! Fan det är ju skitlång tid kvar :(:(
Och herregud! Vad jag längtar till gymnasiet! Galet alltså. Folk som känner mig hoppar nog fortfarande till lite grann när de hör mig säga att jag längtar till skolan. Det är något som ingen, inklusive mig själv, trodde de skulle få höra Julia Ze säga. Men nu säger hon det, och hon läääääängtar som inihelvete. Vill börja i skolan NU! Jag ska väl åka till IKEA snart och köpa lite krimskrams till rummet. Typ kuddar, filtar, gardiner, ljuslyktor och annan skit. Har inte bestämt vilket tema eller färg jag ska ha än. Får väl se vad som finns.

Färgade håret rött. Men det blev så ojämt. Men färgen blev fint. Så nu sitter jag med brun färg i håret... Hoppas på bättre resultat ;)
Jag och mammi var på bio. Smygpremiär av "Beck - levande begravd". Skitbra film! Men läääskig. En av de läskigare Beckfilmerna.
Imorgon är jag ensam på morgonen, men det fixar jag. Jag har liksom planerat att vaknat, gå till PIVA, samtal med U-C, utskrivning. Efter det går jag tillbaka till breared och packar ihop mina grejer och tar bussen till läjet.

Det var såå nära att jag skar mig, fick sån helvetesångest. Ville dö, ta en överdos, skära skära skära! MEN jag är motiverad, jag ska låta bli! Jag är starkare än jag tror! Jag kan stå emot! Eller? Kan jag klara en hel sommar, full med ångest och helvetes annan skit? Kan jag klara en hel sommar utan att ställa till det? JA!! Jag har ialla fall viljan, och det kommer man lååååångt på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar