söndag 6 juni 2010

Fittor

Inlåst.. Inlåst.. Inlåst.. Jag vill inte, kom och rädda mig någon!
Grejen är att jag har blivit lurad! Helt jävla seriöst! Läkaren la ju förihelvete först in mig för att jag skulle bli lagad, och han kunde inte lita på att jag skulle komma tillbaka när det var dags liksom. Men jag har fan inte blivit lagad! Och inte en jävel i personalen har hört ett piss om det! Jag kommer antagligen inte bli det heller...! Personalen och läkaren jag snackade med igår frågade iof om jag skulle kunna gå med på att en ortoped kom och kollade på såren. Och det kan jag. Men jag lades in för att lagas men blev det inte! JÄVLA FITTOR! hela bunten! Alla jävla psykdoktorer är just nu jävla fittor!
Men jag antar att jag nu är inlagd för att jag skurit mig så jävla mycket. Och allt är så piss.
Ska säkert snacka med en läkare i morgon eller nåt.

Just nu precis, kom en sköterska och sa att jag skulle gå till akuten med en gång för att en doktor skulle kolla på såren. Lite skumt, ödet eller nåt

De ska inte göra något, låta såren läga underifrån. Jag käkar pencilin under tiden, ett som jag vet är ogjort på mögel, jag har ätit det förut. Flera gånger, så jag är hundra på det!

Imorgon ska jag va på VPM och träffa min samtalskontakt för första gången, får se hur det blir med det..!
Just nu vill jag bara bli fri igen! Jag vill ut härifrån! NU TACK!
Igår när jag gick in på mitt rum upptäckte jag att min mobil var stulen! Då var det en patient hade snott den. Jag hade glömt låsa mitt skåp..! Men personalen hittade den som tur var, och nu har jag var enda pryl i princip inlåst i mitt skåp. Jävla idiot!

Min mobil ska skickas tillbaka till samsung, så de kan låsa upp den. För de på onoff kunde tyvärr inte göra det... Jävla skit!!!! Så nu har jag inte tillgång till den heller. Fy fan alltså...Fick reda på att det kan ta tre veckor innan jag får tillbaka den! Jävla idioter..! Men jag har mitt simkort, så jag får skaffa hit min gamla och använda den helt enkelt. Tydligen så var jag inte ensam om det problemet som blivit med min nya mobil. Känns ju skönt iaf...

just nu är det väldigt rörigt med listorna! Jag har inte följt dem som jag borde, jag har slarvat skitmycket... Men eftersom ajg skurit mig så mycket kan man säga att jag återställt systemet. Så jag kan börja om från noll igen. Tänkte göra det imorgon. Måndagar är alltid en bra dag att börja saker på!!! Så är det..! Så imrogon börjar jag med listorna ordentligt igen! Och inget slarv nu! ORDENTLIGT
Nu ska jag kolla på Lilla huset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar