lördag 26 juni 2010

Hur ser jag egentligen ut?

När jag kommer hem ska jag stänga in mig och kolla på "lilla huset" säsong 6. Jag grät floder imorse när jag tjuvkollade på ett avsnitt en bit in i den säsongen. "Marys" baby och "Jonathans" fru brann inne. Men det var skönt att gråta lite.
Jag litar inte på speglar.. Alla visar en olik Julia
Jag ser annorlunda ut i varenda jävla en! Skulle helst leva i ett hem helt utan speglar så jag slapp se det vidriga Äcklet, och att jag var helt ensam i världen så andra också slapp. Men det skulle finnas en massa djur som levde med mig förstås.
VAD ÅCKLIG JAG ÄR

JÄVLA spotify... Eller jävla puckoJulia. Jag har blivit varnad men jag trodde inte det var så sant och "farligt" som folk sagt. Jag har använt spotify på min laptop, med mobilt bredband. Och då har man (oftast) bara en bägransad mängd eller hur man ska säga att surfa på varje månad. Jag visste att spotify tar otroligt mycket på bredbandet, men inte att det tog så jävla mycket. Det har tagit så mycket att jag har använt min mängd för denna månad.... YEAY eller inte! Det kostar inte mer, men det blir så segt att det inte går att va inne på nätet. Jag tror att det beror på det iaf, för jag kan inte använda det, jag kan inte va inne på nätet. Det måste va det det beror på. Annars vet jag inte varför skiten är helt jävla fittkukidiotiskt och inte fungerar! Men om jag fattat saken rätt så blir det ny månad den 28 el. 29 juni. Hoppas det iaf..!

Vi tror Isolde har kattungar i magen :(:( Fan alltså, mamma har inte skaffat nya p-piller till henne när de tog slut. Vill inte ha nya och för hennes skulle är det inte bra om det är så heller. Henner hallsband är också borta, och hon hade ett säkerhetshalsband, ett sånt med ett litet gummiband. Så hon har säkert blivit hängandes eller fastnat nånstans, men det hallsbandet räddade då hennes liv, utan gummibandet hade hon inte kunnat kränga sig ur ju! Kommer alltid köpa det till henne i fortsättningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar