måndag 21 juni 2010

FRII

Gick till PIVA i morse, var där några minuter sent.
Jag låg i mitt rum där och väntade och väntade och väntade. Men U-C kom aldrig..! Fattade inte varför! Trodde först att hon hade tagit fel på platsen vi skulle ses, att hon trodde att jag skulle kommit till VPM. Men sen kom det in en personal och berättade att hon och jag inte skulle träffas förän på onsdag. Jag var sjukt medicintrött, så jag somnade i mitt rum.
Efter ett tag blev jag väckt. Av min läkare. Det var dags med utskrivningssamtal. YEAY! Han sa inte så mycket, gick snabbt och enkelt. Så var vårdintyget borta! :D
Han sa att jag var fri och fick gå när jag ville. Men jag la mig och sov bort medicintröttheten.

btw,så är jag riktigt nöjd med mitt hår! Brunt och fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar