måndag 7 juni 2010

Jag vill, vill inte, vill, vill inte, vill, vill inte, vill, vill inte, vill ,vill inte, vill, vill inte, vill, VILL INTE!!....

Idag vaknade jag ganska tidigt, typ 6. Men jag somnade om och gick upp igen vid 8. Jag gick upp, tog en kopp te och en cigg. Sen fick jag min medicin också. Men jag får den inte doserad på samma vis som jag får hemma. Eller jag får bestämma själv, fastän i apodosen ligger det 400 mg seroquel på både morgono och kväll. Alltså 2 seroquel på morgonen och två på kvällen. Men den gör mig trött, den är skitbra för sömnen. Så jag får ta 3 på kvällen och 1 på morgonen om jag känner att jag blir för trött. Och om jag känner att det är bäst på det viset ska min läkare ändra på apodosen. Men här får jag ju lika morgon och kväll, och det är jag inte van vid heller. Så jag somnar ju. Om jag inte är ute och aktiv, om jag bara ligger i sängen och kollar på film, så somnar jag. Men det är ju skönt på ett sätt, då går dagarna fortare.

Jag träffade u-c idag. Hon ska bli min nya samtalskontakt. Hon verkar snäll, och bra. Hon har även ett stort hästintresse. Vi kommer iof bara hinna träffas 6 gånger i sommar. Men det är alltid något. Men hon vill gå in på Listorna! Och det är förbjudet område för alla utomstående! Alla som inte heter Julia Ze, Äcklet...! Så det kan hon glömma. Men jag vill att hon ska hjälpa mig med min helvetes självbild och min ångest det dära...? Eller, är det nåt annat jag vill ha hjälp med? Jag skulle iaf fundera tills nästa gång.

Just nu är jag så jävla splittrad! Jag vill två saker så jävla starkt!
Jag gör vad som helst, bara jag får ha mitt skärande. Jag struntar i vad som förstörs, vad friskt som försvinner, jag struntar i allt. Jag vill bara ha mitt vassa, och vara i fred!!
MEN SAMTIDIGT:
Jag vill inte va här!
Jag vill ha tillbaka det friska!
Jag vill verkligen det!
Jag tänker fan inte tillbringa en tredje sommar på raken på psyket!
Jag ska börja på Plönninge!
Jag ska till Stockholm i midsommar!
Jag ska åka flotte ner för klarälven!
Jag ska åka på ridlägret!!
Jag ska få skärhelvetet att försvinna!
Jag ska få draken att somna för gott!
Jag ska vinna kampen mot ångesten!
Jag tänker inte låta det sjuka ta över och förstöra mig igen!
MEN JAG VET FAN INTE HUR JAG SKA GÖRA!

btw, så har jag faktiskt börjat ta mitt naltrexon.
Innan var det 95% som ville skära och dö. Och 5% motivation, 5% som vill få bort skiten, som vill få draken att dö!
Nu är det kanske 85% som vill skära och 15% motivation att låta bli!
Man får verkligen tid att tänka här inne...! Men det krävs mer än 15 %....För att orka..
Jag har ingen ork? Kämparglöd? jag vet inte... Men jag vet fan inte hur jag ska va tillärkcligt bra skick för att klara plönninge!.. Och ingen aning om hur jag, om jag skulle vilja, skulle kunna låta bli skärandet. Helt ärligt alltså..! Fy fan vad jag är misslyckad alltså...!
JAG MÅSTE MÅSTE MÅSTE !!!!!! JAG SKA BÖRJA DÄR, DET FINNS INGET VIKTIGARE FÖR MIG! SERIÖST! SÅ OM NÅGON HAR ETT TYP SUPERTIPS ELLER SÅ, GE MIG !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar