onsdag 16 juni 2010

Det kunde vart jag

Det var egentligen b12-injektion igår, men jag mådde så dåligt, så jag hade inte pallat en spruta. Det sa jag till personalen, och de verkade acceptera det svaret. Så vi skulle vänta till idag. Men det gick inte idag. Jag gick upp en stund runt 8, men sen somnade jag. Personalen väckte mig och Emlade mig. Men när det sen var dags för sprutan så gick det inte. De fick inte ens göra ett försök. Så nu har jag gått över till tabletter.. Två på morgonen och två på kvällen. Vet ej hur länge jag måste ta dem, tills värdena är bättre helt enkelt. Men det tar längre tid för kroppen att få bättre värde med tabletterna, injektionerna tar kroppen upp nästan på en gång typ. Har än inte tagit ett nytt blodprov. De kanske väntar, de kanske inte tror att de blivit bättre efter bara en spruta.
Jag, mamma och Elina åkte en liten sväng till stan, shoppade lite igen. Ett par pösiga jeans. De är typ mjukismyxor-modell fast jeans, ganska tunna. Och en tunn, vit, kortärnad tröjja med svarta prickar. Den är väldigt "fladdrig" och längre där bak. Konstig förklaring men den var fin.

Jag och U-C pratade lite om maten. Hon sa att om jag äter jämt och stadigt hela tiden. Så går jag inte upp i vikt. Men jag vet att hon har fel. Om jag äter 3 gånger om dagen, plus nåt/några mellanmål så går jag stadigt upp i vikt. jag vet att hon har fel för jag har ju varit med om flera viktökningar! Några väldigt stora, några lite mindre. Men jag VET att jag bara kommer öka, öka, öka om jag skulle äta varje dag! Plus att jag skulleALDRIG fixa att äta så mycket. Jag skulle ju gå med ångest dygnet runt.

Men alltså.. Jag kan inte släppa det här med studenten. FAN VAD DET KÄNNS! DET SKULLE VARIT JAG! FATTAR NI!? JAAAAAAAAAAAG..
Misslyckade jag har inte ens börjat. Fy fan. Alla mina "vänner" har tagit studenten. De har tagit STUDENTEN.. Och inte jag. Medans de var duktiga och gjorde som man ska satt jag på ett fucking jävla kukbeh.hem! eller på psyket. Fy fan va misslyckat! De har tagit sig igenom hela jävla gymnasiet, och jag har HELA skiten framför mig. Medans de kan göra precis va fan de vill! Fy fan va kass jag är.. De har gått på bal, åkt kortegen och hela skiten.. Inte jag. De har men inte jag. Jag sitter och bläddrar igenom varenda album med bilder jag hittar på facebook som har med studenten att göra. Jag blir så jävla svartsjuk och hatar min jävla hjärna, min autismstörningdiagnos, mina psykiska problem FITTA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar